"TAG"

Nu tänkte jag göra en "tag" som jag tagit från louisestyle.webblogg.se.
Den handlar om frågor som jag ska svara på, frågorna handlar om min dag idag! :)




Dagens humör: Glad, men ändå ganska trött.
Dagens mående: Helt okej, lite torr i munnen bara.
Dagens borde: Inget särskilt, dammsuga!
Dagens frisyr: Håret i en slarvig "knut" på baksidan utav huvudet. Inte direkt fint, men skönt!
Dagens smink: Ingenting.
Dagens klädsel: Rutiga shorts och en rosa kortarmad tröja.
Dagens planer: Ta lite bilder ute, dammsuga och sen- sooofta!
Dagens materiella vill ha: Ehm.. Ny jacka!!
Dagens fundering: Varför är jag så himla tystlåten iag? Haha.
Dagens beroende: Lasagne.. Mm.. 
Dagens tråkigaste: Att det är så himla mulet ute, varför kan inte solen titta fram nån gång?
Dagens längtan: Till mina kompisar!
Dagens superlängtan: December..! Födelsedag + Jul.
Dagens tidning: FRIDA- tidningen.
Dagens låt: Ingen, Tyvärr. :(


Är inte alls nöjd med designen på bloggen, men herregud, när jag ändrar bakgrundsfärgen till mörkgrå så händer inget?? IM SORRY. Ska fixa felet så fort som möjligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0