Inget uppdaterande.. Anledning varför.

Hejsan hoppsan igen!
Jag vet att jag lovat att försöka fixa videon, och jag kunde ljuga och säga att jag gjort det. Men jag har faktiskt inte det.. skäms.
Men anledningen är för att jag har haft så himla mycket i skallen just nu, och idag var det friidrottstävling med skolan. Det är väl mest det jag syftade på, med vad jag menar "mycket i skallen". Och tyvärr var jag inte med på någon gren och tävlade, utan det enda jag var med på var stafetten på slutet. Och det gick faktiskt skitbra! På stafetten vann vi överlägset, nästan med 20 meter.. Hihihihi. Och min skola vann 5 guld, 3 silver och 1 brons. Vi kom typ 4 tre gånger eller något sånt. Men nästa år när jag går i sexan ska ska jag anmäla mig till nån gren, kanske 2! ;)
Så det ser jag verkligen fram emot!

I vilket fall som helst så var det mest det jag ville meddela. Jag hoppas att ni inte blivit alltför sura för att jag inte skrivit nåt i bloggen på länge. Och den där videon SKA jag fixa, vet bara inte hur. Så, ja.
Ni får ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0