Good morning!

Godmorgon på er!
Jag steg väl upp för en timmesen vid 8, haha ja, tidigt.
(och så skrev jag i mitt "ullareds inlägg" igår att jag älskar att ligga länge på morgonen.. HAHA.)
Men det är för att jag fortfarande är van att stiga upp tidigt som när det är skolan. Och så lägger jag mig vid 9-10 tiden vilket också är ganska ovanligt för mig när det är helg.
Men iallafall, inatt igen, precis som igår natt vaknade jag i några sekunder på natten. Konstigt..
Jag brukar nämligen aaldrig vakna på natten. Denna helgen har faktiskt varit rätt underlig, med tanke på min "nattsömn"..

Iallafall.
Har NI sovit gott då?
Har ni kanske haft några speciella drömmar? :)

(ingen bild nu, förlåt)
Ha det bra! Puss


Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas att du får sova hela natten utan avbrott i natt i varje fall.

Drömmer på nätterna gör jag säkert men jag kommer inte ihåg dom.

2011-09-18 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0