Första inlägget

Hejsan!
Detta är då mitt allra första inlägg som jag gör på den här bloggen.
Jag är faktiskt riktigt taggad till denna bloggen, och jag hoppas att jag kommer kunna lägga upp mycket bilder och vara någolunda aktiv. Jag har haft andra bloggar förut, men min mest "kända" var elinasbeautyblogg.blogg.se som nu tyvärr är borttagen. Den handlade om smink, men jag fick så mycket elakt på den bloggen så jag raderade den. 
Men nu är jag alltså beredd på en ny, frisk blogg!
Och nej, jag kommer inte skriva om smink på denna bloggen, utan den kommer mestadels handla om mitt liv o min vardag. 

Snabb fakta om mig:
* Jag heter Elina.
* Jag ska fylla 11 år i December.
* Jag älskar att dansa och sjunga.
* Jag gillar även att fota och jaga.
* I skolan är mina favoritämnen hemkunskap, NO, bild och att skriva berättelser.
* Jag brukar vilja piffa till mig lite om jag ska nånstans, t. ex. när jag ska fira någon.
* Jag gillar att läsa bloggar, och skriva bloggar.

Meningen med bloggen:
Jag vill ha en blogg som inte bara har nåt speciellt ämne, utan att kunna skriva om allting mellan himmer o jord. Jag kommer även lägga upp ganska mycket bilder, då jag (som sagt) älskar att fota.



Designen kommer att ändras då & då, tills jag hittar min loooove-design!
Men vad mer kan jag säga egentligen?
Hoppas ni kommer gilla det jag skriver om på bloggen, och vilja läsa den!

Bye! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0